آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

التماس دعا ازهمه مامانای گل

1391/7/29 16:45
نویسنده : مامان نسترن
933 بازدید
اشتراک گذاری

این وب متعلق به گل پسرمه. حیفم میاد با حرفای بی سروته سیاهش کنم.

اما فقط بگم پسرم این روزا حال دلم بدجوری خرابه. دلیلش؟ نمی دونم. واقعا نمی دونم.

کلمه های افسردگی ,کسالت خیلی وقت نیست که به دنیای ما آدما راه پیدا کرده. منم حس می کنم پاگیر همین جور کلمات شدم. حسابی عصبی بداخلاق شدم. بی حوصله بی حوصله. دیگه خیلی وقته که باهم بازی نکردیم.

ازخودم دلگیرم. بی جهت اشکام سرازیرن. خیلی دنبال یه بهونه خوب واسه رفتارای عجیبم می گردم. اما به جایی نمی رسم.

چند هفته پیش رفتم دکتر. خانوم دکتر اصلا اجازه حرف زدن بهم نداد. از حالتم خوب فهمید که دچار اضطراب شدیدم.دارو واسم نوشت دوتا قرص که از نت تحقیق کردم دیدم واسه درمون افسردگی و وسواسه.

گفت درمونت چند ماهی زمان لازم داره. اما من صبر این جور دارو درمانی ها رو ندارم.یه هفته ای داروهامو قطع کردم.

حالا حس می کنم شدم یه مادر بی حوصله و کسالت آور.

این پست رو دوست نداشتم واست بنویسم. نمی خوام واست خاطره بد ازخودم بذارم.

منو ببخش عزیزم. منو ببخش.

واسم دعا کن.

فردا دوباره میرم دنبال درمان روح وروان بهم ریختم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

زهرا از نی نی وبلاگ213
29 مهر 91 17:20
خصوصی داری
علامه کوچولو
29 مهر 91 18:45
سلام حرفاتون بدجور حرف دل من بود چند وقته الکی به همه چی گیر میدم عصبیم و خیلی بد خلق بدون هیچ علتی میشینم واسه خودم گریه میکنم چند دقیقه ای هم که میگذره و آروم میشم احساس میکنم این دیوونه بازیا کار من نبوده همش خیالی بوده شما رو نمیدونم ولی من غربت و دوری از خانواده ام خیلی روم تاثیرگذاشته 5 سال کم نیست خودمو با کار و اداره و بچه سرگرم کردم تا همسرم دل آزرده نشه با خیال راحت به زندگیمون برسه ولی چند وقتیه کم آوردم خیلی هم کم آوردم..........
مامان گیسوجون
29 مهر 91 23:36
سلام نسترن جونم این حس با این شرایط بد جامعه خیلی دور از انتظار نیست متاسفانه همه ما گاهی اوقات دچار این حس می شیم امیدوارم هر چه زودتر دوباره شاد ببینمت
مامانش
30 مهر 91 0:24
الهه مامان یسنا
30 مهر 91 14:36
متنظریم دوباره نسترن شاد و پر حوصله رو ببینیم. واسه همه این افسردگیها و اضطرابها پیش میاد منتها یکی بیشتر و یکی کمتر باهاش درگیره. موظب دل دریایی باش نسترن جون که پسر گلت خیلی بهت احتیاج داره عزیزم
گیلدا
30 مهر 91 14:44
سلام نسترن جان.خوبی؟عزیزم خیلی از مادرها اینجور میشن.ولی از بد شانسی ما تو این بحران اقتصادی هم هستیم.الان در واقع اکثر مردم اینجوری شدن.من خودم خیلی وقتها اصلا حوصله هیچی رو ندارم و اعصابم به حدی خورده که حتی تحمل حرف بقیه هم ندارم.این مال بحرانهای اقتصادی و مشکلات عصبی این دوره است.بهت پیشنهاد می دم که درمان دارویی رو قطع کنی.و به جای اون خودت روی روح و روانت کار کنی.به دعا کردن هم بپرداز.یه نوع پالایش ذهن و روح رو انجام بده.موفق و شاد باشی
مامان یاشار
30 مهر 91 23:08
ناراحت شدم نسترن جون. برات یه خصوصی گذاشتم
مامان یاشار
30 مهر 91 23:13
خانوم گل این اتفاق تو زندگی همه میفته بعضیا به روی خودشون نمیارن و هی بدتر وبدتر میشه ولی بعضی ها میفهمن که یه مشکلی هست که باید از یه کاردان کمک بگیرن که خدا رو شکر تو هم از همین دسته دوم هستی. فقط به نظر من قبل از اینکه پیش کسی بری که دارو بگیری اول برو پیش یه مشاور و باهاش حرف بزن. معمولاً میشه مشکل رو با حرف زدن هم حل کرد . اونا کمک میکنن به چیزهایی که خودت بهشون فکر نکرده بودی فکر کنی و توصیه های بهتری دارن. ممکنه یه کم پروسه بهتر شدن طولانی تر بشه ولی به امتحانش میارزه. اگه جواب نگرفتی یا مشاور هم صلاح دید بعد دارو مصرف کن. ایشالا که زودی این حالتت برطرف میشه و میشی همون نسترن قدیم. امیر علی خوشگلت رو ببوس. البته من قصد جسارت ندارما یه موقع بد برداشت نکنی ولی احساس کردم نظرم ممکنه کمک کنه.
مامان روزین
1 آبان 91 17:41
عزیزم به نظر من چشمت کردن منم میخوام وب دخترمو پاک کنم هر موقع یه چیزی نوشتم دخترم یا من یا باباش یه بلایی سرمون اومد قربون همون موقع ها ک رازامونو تو دفترمون مینوشتیم و هیچ کس نمیخوندش قرصات هم که دکتر داده کامل استفاده کن من داداشم متخصص اعصاب و روانه میگه: این داروها مثل قرص سرماخوردگی میمونه باید دورش تموم شه تا خوب شی نزار تو بدنت کهنه شه و یهو بریزه بیرون و اونم به حالت بدتر مراقب خودت باش
زهرا
2 آبان 91 0:30
سلام خانوم طلا عزیز دلم نبینم ناراحتی تو چی شده؟ چرا بهم تو اس نگفته بودی؟ قربونت برم خیلی ناراحتم کردی برلت دعا می کنم خیلی زود خوب بشی کاش کاری از دستم بر میومد انجام می دادم ب نظرم فردا رو وقت بزار تا حرم برو بهشت رفتم حال همه رو خوب می کنه! منو بی خبر نزار
یاسمین
2 آبان 91 14:15
سلام.امیدوارم هر چه زودتر حالتون خوب بشه.یه وقتایی آدم این جوری میشه و هیچکس غیر از خودت نمی تونه بهت کمک کنه،برو مسافرت.نذار ذهنت مشغول فکرای بد بشه.هر وقت دیدی این جوری شدی یه لیوان آب خنک بخور و یه موسیقی شاد گوش بده.با پسر گلت برو بیرون مثلاً پارک یا جایی که علاقه داری.تنها نمون تو خونه.خودتو اسیر قرص و دارو نکن.فیلم شاد ببین.خودتو رها کن. و به خدا توکل کن .نگران نباش خوب میشی.به پسر گلت فکر کن.موفق باشی مامان نسترن
مامان پارمیس
2 آبان 91 14:28
به خودت تلقین نکن عزیزم. ایشالا هر چه زودتر بهتر میشی. به نعمتای خوبی که داری فکر کن و خوشحال باش
فهیمه|مامان هدی سادات
2 آبان 91 18:37
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
مامان ماهان عشـ❤ــق
3 آبان 91 7:27
خدا رو شکر که الان بهتری.بد نیست یه سرگرمی برای خودت جور کنی.البته به جز نتگردی.مثلا یه سری بازیهای من درآوردی با بسرت.میتونی یه دفتر نقاشی برداری و از شکلهای ساده شروغ کنی.مثلا یه طرف دفتر چندتا حیوون بکشی و جلوش چندتا غذاشون بغد آرین جون اونا رو به هم وصل کنه.یا نمیدونم ماز.یا اصلا تفریح بیرون.آخه من اگه حالم بد باشه.اون زمان وقت گذاشتن برای ماهان حالم رو بهتر میکنه.تازه برای بچه هم خوبه.حداقل اثرات منفی اینکارم کمتر اذیتش میکنه. اگه هم میتونی و امکانش هست یه وقتایی رو بذار مخصوص خودت.کسی بیاد آرین جون رو نگه داره و شما کلاسی استخری باشگاهی جایی برین.
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
8 آبان 91 8:28
سلام دوستم. نگران نباش همه ما گاهی دچار این بحرانها می شیم. استرسها و فشارهای زندگی این روزا اونقدر زیاد شده که همه داریم از آخرین توانهامون استفاده می کنیم و گاهی ظرفیتمون تموم می شه. یه کلاس یوگا برو . خیلی موثره هم ورزشه و هم به ارامش اعصاب کمک می کنه. مو فق باشی.