آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

کیک شوکلاتی مامان پز

1390/12/12 2:28
نویسنده : مامان نسترن
1,478 بازدید
اشتراک گذاری

همونجور که گفتم این روزای آخر سال خیلی کارام قرو قاطی شدن. حالام توی این گیرو دار نمی دونم چه طور شده وافتاب از کدوم طرف دراومده که مامان هوس هنرنمایی به سرش زده.

دایم یا درحال خرید مقوا و خرت وپرتم یا وسایل شیرینی پزی.خرید عیدم که به دلایل مالی و ........تعطیل.

لباسای عیدونه شمام طبق معمول به دست پر مهر انا جون به مناسبت تقارن تولدت و عیدنوروز خریداری شدن. خیلی خوشگلن حتما توی پست مربوط به تولدت عکسشو میذارم.

این روزا یه جورایی حالم هم خوبه هم بد. بد چون آنا جون با کلی فشاری که چندین وچند سال به خودشون وارد کردن بلاخره هفته پیش کمر درد و دیسک کار دستشون داد و خونه نشین شدن. خدا بازم رحم کرد. الان خیلی خیلی بهترن.

واما خوبه چون در تدارک یه تولد ساده و صمیمی واسه عزیز پسرم.

قراربود عمه جون و عموجونم دعوت باشن که واسه خاطر استراحت آنا جون و سختی پله ها ونبود آسانسور قرار شد فقط خونواده خودم شب تولدت خونه آنا جون جمع بشیم.

واما امشب

عصری با همه گیر وگوری که شما واسم ساختی یه کیک خوشمزه و خوشگل که دستورشو از مامی سایت گرفته بودم پختم که همه تعریف کردن.

آهان درضمن بگم که شاید باز برم غیبت کبری, شما چند روزیه که دیگه پوشک نمیشی ( البته فقط خونه خودمون)

وبلاخره تونستم یه موفقیت بزرگ در پرورش وروجکم بدست بیارم که همینجا جا داره از پسر گلم و مامان و بابای همیشه حاظر واسه رسوندن پسری به دستشویی تشکر کنم.

هورااااااااااااااااااا

 

اینم یه کیک شوکولاتی(چاکلت فاندانت)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

سمیرا
12 اسفند 90 2:06
ماشا الله خیلی نازه نی نیت من نی نیم هنوز تو دلمه بیا پیشم خوشحال میشم با هم دوست شیم مامانی بوسسسسسسسسسس
مامان امیر علی
12 اسفند 90 13:35
به به .مامان با سلیقه
سمیرا
12 اسفند 90 14:30
عزیزه دلم مرسی که اومدی پیشم و بهم سر زدی مامانی کاش الان من جای تو بودم نی نی م تو بغام بود آخه خاله این دخملی من روزای آخر خیلی داره اذیت میکنو منو دلم از این کیک شکلاتیا خواست خیلی خوردنین بوووووووووووسیا پیشم بازم ب
نسترن
12 اسفند 90 14:48
سلااااام چطوری شما نسترن جون؟امیر علی خوبه؟دلم براتون تنگ شده بود. بیایین پیشم از خودتونو سلامتیتون مطلعم کنید....بوووووووس
گیلدا
13 اسفند 90 15:50
سلام نسترن جان.خویی؟من که بعید می دونم شما بتونی با اون پسر وروجکت کیک خودت بپزی میگی چرا؟چون که شما برای تولد گل پسرت علاوه بر کیک کلی کار دیگه هم داری که همشو با هم انجام بدی مریض می شی.من که برا تولد النا بمدت 1هفته مریض شدم طوری که نزدیک بود بیمارستان بستری بشم(آخه النا دو هفته قبل از تولدش مریض شده بود شدید و اصلا شبها نمی خوابید.روز می خوابید که اونم من شرکت بودم.فکر کن 2 هفته هر روز فقط 3 الی 4 ساعت خوابیدم.چه شود). خلاصه یه جوریی بگیر که هم خودت راحت باشی هم گل پسرت. همیشه شاد و سلامت باشید
مامان لیلا
14 اسفند 90 7:20
سلام نسترن جون. انشاالله در پوشک گیری موفق باشین و پیشاپیش تولد گل پسر مبارک باشه
مامان ماهان
15 اسفند 90 8:28
به به چه کیکی بابا کدبانو حسابی کولاکردیاااااااااااااا در پروژه جدید هم ایشاالله موفق باشی
سمانه مامان پارسا جون
15 اسفند 90 18:32
تبریک میگم نسترن جون بالاخره موفق شدی آفرین معلومه که خیلی خوشمزست
مامان نیایش
15 اسفند 90 21:39
به به آفرین به این مامان هنرمند خوش به حال پسر گلت شاد باشید همیشه
شيطوني
19 اسفند 90 9:08
سلام دوست خوبم خيلي وبلاگه خوبي داري موفق و سربلند باشي اگه لايق دونستي به سايته منم سر بزن و خوشحالم ميكني اگه منو بذاري لينك دوستانت قول ميدم دوسته خوبي برات باشم به آينده اميدوار باش برات از خدا ميخواهم به اندازه يه عالمه بهت زيبايي بده اگه خريد كني تخفيف اساسي ميگيري اين گل ها تقديم تو باد