آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

بدون عنوان

1390/10/14 15:17
نویسنده : مامان نسترن
673 بازدید
اشتراک گذاری

تموم خستگی این چند روز وسیله چیدنو جابجایی بلاخره دیشب با نصب پرده و امروز بایه نظافت کلی تموم تموم شد.

پایان همه بی خانمانی و شروع دوباره یه زندگی آروم و زیبا دریه روز سرد و برفی زمستون

پسرکم

اول اطلاع بدم که پست قبلی و پست دکتر مصدق نوشته بابایی جون بود. که ازهمین جا دستشو میبوسم.

عزیزکم

چندوقت پیش روزنامه خراسان یه مطلبی نوشته بود, راجع به بی خانمانا و یه پیرزنیکه توی یکی از کوچه های همین شهر که پشت دیوار خونه های گرم مردم زندگی می کرد. من از خودم شرمنده شدم که اونروز سرسری از کنار این تیتر روزنامه گذشتم.

تا اینکه هفته بعد راجه به همون پیرزن توی همون روزنامه خوندم که کلی از مردمی که تا حدودی متمول بودن با دفتر روزنامه تماس گرفته بودن و آمادگیشونو واسه پذیرفتن پیرزن و دخترش اعلام کرده بودن.

باور نمی کنی چقدر اشک ریختم. دلم واسه خودم بیشتر سوخت . واسه اینکه چطور با بی اعتنایی از کنار این حادثه گذشتم.

به خودم گفتم ببین تورو به خدا مملکت رو داشته باش که تازه ادعا داره , دیگه گرسنه ای توی کشور نیست. نمیدونم این آمارهای مزخرف رو روی چه اصولی میدن.

از خودم بدم اومد , من خونه رو تغییر دادم فقط واسه بزرگتر شدنش, درحالیکه یه عده فقط یه سقف بالای سر می خوان.

عزیز پسر

بگذریم , اینا رو گفتم تا بدونی درآینده در را بطه با همه آدمای دورو برت مسولی عزیزم.

خب پسر گلم

همونجور که گفتم کلی بزرگتر شدی ماشالاه.

حالا دیگه هر وقت چشات پر خواب میشن, دستمو می گیری و میگی لالا, بریم تخت لالا.پتومو میخوام.

خلاصه که لهجه شیرینی داری.

نمی دونم می خوای درآینده مهندس برق بشی , بری جای بابایی توی کار خونشون مدیریت کنی.چیه که حسابی به وسایل الکترونیکی علاقه پیدا کردی.

دی وی دی شده وسیله بازیت. مدام سی دی میذاری, خاموشش می کنی روشن میکنی.

از وقتیم که اومدیم این خونه شدی منشی تلفنی من. جواب تلفنای خونه رو می دی.

قربونت بشم

درآخر امروز بگم

دوست عزیزم نسرین جون که ادرس فروشگاهی رو خواستی که بی بی انیشتن داشت.

٤راه آزادشهر به طرف بلوار معلم که میای یه قسمت عقب نشینیه. دقیق نمی دونم معلم چنده. یه فروشگاهی با عنوان فکر کنم مرکز بازیهای فکری.( منو ببخش آدرس وبتو ندارم)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

mamane radin
14 دی 90 15:26
سلام عزیزم . خسته نباشی. امیدوارم زندگی آروم و بی دغدغه ای رو شروع کنی. شاد و سلامت باشید.راستی پیش ما هم بیاید. وبلاگ دیگر رادین www.funclubkids.niniweblog.com
معصومه مامان سهند
14 دی 90 17:08
خسته نباشی عزیز دلممممممممممم منزل نو مبارک امیدوارم با شادی و سلامتی در منزل نو روزهای خوب و خوشی داشته باشید برای ما هم دعا کنید خونه بخریم و شاد بشیمممممممم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
14 دی 90 17:08
سلام عزیزم.اگه بالای آدرسش دقت کنی یه سری اضافی تایپ شده:آدرس نسرین جون اینه: www.baranebahadori.blogfa.com
خاله نسرين مامان صدف و سپهر
14 دی 90 18:20
روزگار ديگه خواهري چه ميشه كرد.مثل من كه با خودم ميگم چند هفته پيش كلي براي مامان غصه خورديمو فقط سلامتي از خدا خواستيم و الان مدتيه دارم براي ماديات حرص ميزنم.
مامان حسین
14 دی 90 20:24
سلام خانومی خونه نو مبارک عزیزم... ارین گلمو میبوسم دلم براش تنگ شده بود.
مامان محمدجان
15 دی 90 11:17
سلام عزیزم خسته نباشی اخیششششششششش یه خورده استراحت کن نسترن جون باید به حال همچین مردمی غبطه خورد که اینجور آماده ی کمک و خدمت رسانی هسن
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
15 دی 90 19:49
سلام نسترن جان خسته نباشی خانمی
مامان آنیسا
16 دی 90 2:23
سلام عزیزم خسته نباشی ومنزل نو مبارک امیدوارم همیشه شادوسلامت باشین اینم یه عالمه گل هدیه خونتون
مامان نازی نرگس
17 دی 90 0:03
سلام خانمی خوش اومدید منزل نو مبارک ایشالا که خونه امیدتون باشه و پر از خاطره های قشنگ و طلایی
نسرین
17 دی 90 11:28
سلام عزیزم ممنون فهمیدم کجاست بین معلم 11و13 است ازش خرید کردم. آدرس وبلاگم www.baranebahadori.blogfa.com
نسرین مامان باران
17 دی 90 11:30
خونه جدید مبارک باشه
مریم مامان درسا
17 دی 90 22:55
هوررررررررررررررررررررا مبارکه،بالاخره خونتون درست شد و مامان مهربون هم راحت شد ،حالا دیگه راحت میتونه بیاد وبلاگ گل پسری سر بزنه هوررررررررررررررررررررا
مامان ثمینا
18 دی 90 9:44
محمد گیان
18 دی 90 10:28
سلام خاله خوبی خسته نباشی انشالله به سلامتی و دل خوش آرین جون شما چطوره خوبی یه ماچ آبدار
مامان هامان
18 دی 90 12:42
مبارک باشه عزیزم خسته هم نباشید
سارا
19 دی 90 21:54
سلام عزیزم خوبی؟با یه مطلب جدید آپم و منتظر حضورت نظر یادت نره دوسی
خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
20 دی 90 11:26
سلام خوشگل خاله .22ماهگیت مبارک.دوماهه دیگه تولد دوسالگیه گل پسره.ایشاالله 120 ساله بشی خاله.
مامان ماهان
22 دی 90 15:36
منزل نو مبارکه گلمممممممممممممممم
مامان آرین
24 دی 90 16:24
نسترن جون سلام . خسته نباشی با اسباب کشی . فکر کنم تا حالا دیگه کاملا جا بجا شده باشی. گل پسر رو ببوس
مامان ملی
26 دی 90 17:01
سلام عزیزم .خونه نو مبارک . ایشاله به سلامتی و دل خوش .