آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

سرماخوردگی

1390/7/14 14:40
نویسنده : مامان نسترن
995 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم.

ممنونم که وقت میذاری و نوشته های مامانو می خونی.

می دونم شاید یکم کسالت آور باشه که بشینی و کارهای هر روزتو بخونی که مثلا امروز رفتم اینجا و این کارو کردم.

باور می کنی عزیز اصلا قصد نوشتن خاطرات روزانه رو توی وبت نداشتم . فقط تصمیم داشتم حرفای مادرو پسری باهم بزنیم اونم واسه روز مبادایی که نبودم و نیاز به همدم رو حس کردی کنارت باشم.

اما نمی دونم چی شد که وسط راه بیراهه افتادم.

عزیزکم امروز مامان خیلی گریه کرد. آخه گلم از دیشب سرماخوردی و آبریزش بینی داری. دوباره بی اشتها شدی.

می دونم همین نخوردنت بدنتو ضعیف کرده. دلم خوش بود به شربت زینک که دوهفته بیشتر دووم نداشتو تو به شربت انگار عادت کردی و تاثیرش از بین رفت.

یه هفته پیش بهدور ازچشم بابایی بردمت یه دکتر دیگه. باور می کنی فکرکنم هرچی دکتر توی مشهده من بردمت. اما هیچ کدوم نگفتن علاج کار چیه.

فقط دل خوش کردم به حرفای دکتر کلانتری که برنامه شو اتفاقی از تلویزون دیدم.

می گفت همه این نخوردنا طبیعیه . فقط نباید به زور متوسل بشم.

حس می کنم از مامان فراری شدی. آخه همش مامانو می بینی بایه قاشق دنبالته.( راستی خوابمو میبینی؟ مامانو چطوری تصور میکنی, ازم زده شدی؟!)

چند روزیه که توی دفترم رژیم هرروزمو مینویسم که چی می خورمو کالریشو حساب میکنم.

اون سمت دیگه دفترم برنامه روزانه غذایی شمارو نوشتم . (بعدا اونم واست یادگاری میذارم کنار)

قربونت بشم. الهی زودتر خوب بشی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

nafasemaman
14 مهر 90 15:06
ایشالاه که هر چه زود تر این گل پسر ما به غذا خودن می افته و دیگه مامانشو اذیت نمیکنه
مامان حسین
14 مهر 90 19:47
خانومی سلام اینقدر نگران خوردن گل پسرت نباش.یه کم بی خیال شو .باور کن خودش خوب میشه.تو با این کارات حساسش کردی.
مامان هامان
14 مهر 90 22:07
سلام عزیزم نگران نباش انشاالله زود خوب میشه دکترکلانتری دکترهامانه منم همیشه مشکل شمارودارم هامان اصلاغذا نمی خوره ولی دکتر باچکاپ و معاینه اون می گه طبیعیه شما مادرها خیلی حساس هستید امیدوارم همیشه لبت خندون و دلت شاد باشه
مامان آنیسا
15 مهر 90 2:46
سلام دوست خوبم انشاا.... هر چه زودتر حال آرین جوووووووووووونم خوب بشه .بابت غذا نخوردنش هم نگران نباش. آنیسا هم همینطوره ولی زورش نکن وتمام موادمورد نیاز بدنش رو توغذاهایی که دوست داره استفاده کن ولی کلا توی این مقطع کاهش اشتها طبیعیه میبوسیمتون
نوشین
15 مهر 90 3:02
سلام امشب قبل از اینکه وبلاگتو ببینم رفتم کلی مطلب پیدا کردم چند تاشو تو وبلاگم گذاشتم بقیشو فردا میذارم .دل به دل راه داره الان که نوشتتو خوندم فهمیدم که چرا احساس کردم باید برم درباره بدغذایی بچه ها مطلب پیدا کنم. وقت کردی بخونشون. ناراحن نباش بالاخره یه راهی پیدا میکنیم که اشتهاش خوب بشه.
مامان ماهان
15 مهر 90 16:58
ای جوووووووووووووونم الهی زود زود خوب بشی گلم
مرضيه
15 مهر 90 23:31
مامان امیر علی
16 مهر 90 2:27
وای خدا بد نده .گل پسرم ایشاله زودی خوب می شی .بوس
مامان رها
16 مهر 90 9:19
سلام نسترن جون عزیزم امیدوارم مانی جون زود زود خوب بشه عزیزم راستی من یه چیز جدید شنیدم اینکه میگن اگه از شیر بگیریمشون به غذا میوفتن نگران نباش اقتضای سنشونه
گیلدا
16 مهر 90 10:13
سلام نسترن جان. اینقدر نگران نباش.بقول مامان و بابای خودم می گن مگه بچه بزرگ کردن راحته . می گن شما هم همش ما نگرانتون بودیم و هر وقت مریض می شدید کلی اعصابمون خورد می شد. بچه همینه. دردسر زیاد داره . فقط باید به خدا بسپاریش. اینطوری اگه بخوای پیش بری خودت هم مریض می شی و از نشاطتت تو خونه کم میشه و این روی روحیه پسرت خیلی اثر می ذاره. یادت باشه که بچه پسر از بچه دختر خیلی حساستره و خیلی زود افسردگی می گیره. امیدوارم همواره جمع خانوادگیتون سالم و شاد باشه.
مامان ماهان عشق ماشین
16 مهر 90 14:22
__________*___*__*________**:::::: ______________*__*_______**:::::::: _______________*__*_____**::::::::: ________________*__*___*::::::::::: _________________*_*__*:::::::::::: _____**********____##*:::::::::: ___**:::::::::::::::::: ^^*::**:: __**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::: ___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::: _____**:::::::::::::^^*::::::::: __________****::::::::::::^********* ____________**::::::::: ___________**:::::: _______.o? ? .****** ……O ? * *.° ? ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° روزت مبارک عزیزم.
مامان وانیا
16 مهر 90 15:13
آرین جون روزت مبارک
مامان گیسو
16 مهر 90 15:27
سلام نسترن جونم خوبی ؟ خیلی ناراحن شدم چون واقعاً از ته دل دارم درکت می کنم امیدوارم سرماخوردگی آرین جونم زودتر خوب بشه و آرین جون تپلتر و شما لاغرتر بوسسسسسس
مامان گیسو
16 مهر 90 15:28
آرین جونم عزیزم روزت مبارک خاله جون
زينب عشق مامان و بابا
16 مهر 90 16:56
سلام ولادت امام رضا و روز كودك رو بهتون تبريك ميگم
خاله نسرین
18 مهر 90 9:17
آرین جونم خاله قربونت بشه میدونم از دست این مامان چی میکشی اما تو روبخدا غذا بخور بزار خیال مامانی راحت بشه. جدای از شوخی نسترن جان یکم حساسیتتو بهش کم کن آزادش بذار .فقط زمانی که میدونی واقعا گرسنس یکی دوبار بهش بگو اما دیگه گیر نده .باور کن خوب میشه.
نازنین نرگس نفس مامان
22 مهر 90 22:38
ایشالا که به زودی غذاخوردن این اقا پسر خوب بشه و مامان رو اینقدر حرص نده
مامان امیر علی
30 مهر 90 1:18
وای خدا جون ایشاله زودی خوب می شی .نگران خوردن نباش یک نگاهی به ما نی نی های گذشته بنداز چی بودیم و چی شدیم .زندگی های امروز همه را چاق می کنه .بیشتر از اینکه ما مادرها بخوایم روی شکم نی نی های خود کار کنیم بهتره روی مغزشون کار کنیم .اینطوری موفق تر هم میشن .بی خیال