آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

واکسن 18 ماهگی

1390/6/20 13:16
نویسنده : مامان نسترن
1,300 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز با خاله جونی قرار گذاشتم که امروز صبح بیاد وباهم شما رو ببریم واسه واکسیناسیون 18 ماهگیت.

راستش چون خیلی دل وجرات آمپول زدن و دیدنشو ندارم , تموم واکسنای شما رو با آنا جون میرفیتم می زدیم.

اما اینبار هنوز آنا جون مسافرتن و بابایی گفت باشه 5شنبه که من تعطیلم باهم بریم.اما متاسفانه مرکز بهداشت نزدیک خونه که پرونده داری فقط یکشنبه ها واکسن می زنه.

صبح ساعت 10 با خاله جون قرار داشتیم , اما یهویی نظرم برگشت, دیدم تحمل گریه های شما رو ندارم. سوال که کردم دیدم امکانش هست یه هفته دیرتر واکسن بزنی.

گفتم بهتره صبر کنم تا یکشنبه آینده که آنا جون اینام از مسافرت برگردن.

اینم از ماجرای ترسو بودن مامانی.

قربونت بشم خانوم گفت ممکنه تب کنی , اونوقت من دست تنها چیکار کنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مجله اینترنتی کودک من
20 شهریور 90 13:19
مجله اینترنتی کودک من با موضوعات متنوع. بدنیست سربزنید. اگه دوست داشتین میتونید با لینک کردن مجله از اعضای اون بشید...لینک کردید خبرم کنید
مامان حسین
20 شهریور 90 13:38
سلام واکسن 18 ماهگی خیلی بده.حسین 2 روزنمیتونست راه بره .
termeh & haleh
21 شهریور 90 0:30
من که ترسو نیستم از حال در فکر واکسن 18 ماهگی ترمه ام خیلی درد داره. مخصوصا که الان عاقلتر هم شده دلواپسم
مامان قندعسل
21 شهریور 90 12:20
سلام اخ جون بالخره یه مامان ترسو عین خودم پیدا کردم اخه منم از واکسن دوماهگیه محمد یا با بابایی رفتیم یا با خالهههههههههه
مامان پارسا
22 شهریور 90 1:07
کار خوبی کردی مامانی چون منم شنیدم این واکسن خیلی سخته ببوس امیر علی خان با جذبت رو
مامان وانیا
22 شهریور 90 16:13
زیاد هم نترس چون واکسن در بدن هر کودک واکنش متفاوتی داره وانیا که هیچ مشکلی نداشت البته با اینحال من روز اول کمپرس سرد و روز بعد کمپرس گرم کردم
بابای مهربون
26 شهریور 90 16:27
سلام واکسن 18 ماهگی طاها جونم رو 3 روز پیش زدیم. خیلی اذیت شد. تا دیروز نمی تونست قشنگ راه بره. روز اول و دوم مدام گریه و ناله داشت. خیلی تجربه بدی بود. من نمی دونم هیچ جایگزینی واسه این واکسن لعنتی نیست؟
نازنین نرگس نفس مامان
26 شهریور 90 17:51
ایشالا دانشگاه رفتن پسملی