آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

ماه عسل

1390/5/20 8:49
نویسنده : مامان نسترن
785 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز اتفاقی سر از خونه آنا جون درآوردیم.

مدتیه دنبال خرید یه خونه جدیدو بزرگتر از خونه فعلیمون  وازهمه مهمتر طبقه اول یادوم هستیم.

ماه رمضون هم فرصت خوبیه واسه  بنگاهی رفتن و گشتن. چون بابایی ساعت 2 میاد خونه.

دیروز ظهر طبق معمول چندتاخونه بهمون نشون دادنو بعد هم سر از خونه آنا جون درآوردیم.

وای خدا اینشالاه همه پدرو مادرای مهربونو حفظ کنه.

اونجا که میرسم , تازه می تونم یه نفس راحت بکشم. من میشینم روی مبل و توام که عاشق پدر جونی میری توی بغلشونو  دیگه کاری به من نداری.

niniweblog.com

زمان افطار از پدر جون خواستم بزنن شبکه 3 تا بتونم ماه عسل رو ببینم.

تنها برنامه خوبی که تلویزونو  خودمون داره,  همینه .

اینو بدونکه این برنامه دیشب خوب تونست اشک هر4تامونو دربیاره. یعنی من و آناجونو پدرجون وبابایی.

دیشب به فهمی نفهمی یکمی متحول شدم.

حالا نمی دونم این تحول چقدر میخواد ادامه داشته باشه , خدا عالمه.

دیشب شرمنده خدای شما شدم , مامانی رو دیدم که عاشقونه از پسری که معلول بود و از پرورشگاه اونو گرفته بودن نگهداری می کرد , حتی بهتر از پسر خودش.

اون پسر حالا 20سالش شده بود و  ویلچر مطمینترین زمین خدا واسش بود.

آنا جون گفتن بازم می خوای ناشکری کنی و به پسر طفلکت گیر بدی.

خیلی وقتا شده پسرم  باهم درگیر میشیم. اما خداروشکر شما سالمی.

اگه خداینکرده من همچین پسری داشتم , معلوم نبود آزمایش خداییمو چطور می خواستم پس بدم.

خدای من منو اینجور هیچ وقت نخواه امتحان کنی که اصلا شاگرد خوبی نیستم.

آنا جون گفتن ببین این مادر, چه دلگرمی ای از این پسر میتونه داشته باشه.

منم گفتم دلگرمی از این بالاتر که پسرش شده پشت گرمیش واسه آخرتش.

niniweblog.com

خلاصه

خدای من واسه همه داشته ها و نداشته هام شکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ماهان
20 مرداد 90 9:04
بله دوست خوبم منم خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم واقعا خدایا شکرررررررررررررررررررررررررررت
مامان شازده کوچولو
20 مرداد 90 10:27
سلام نسترن جون من دیشب ماه عسل ندیدم ولی درست میگی هرچی که داریم و نداریم باید شاکرش باشیم خدا گل پسرت رو برات حفظ کنه
مامان حسین
20 مرداد 90 10:29
سلام خانومی منم دیروز دیدم این برنامه را ...منم اشکم دراومد.راستش منم از خودم خجالت کشیدم که یه وقتایی ناشکری می کنم یا یه حرفایی میزنم....اما کاش هیچ همیشه یادمون می موند.
خاله نسرین
21 مرداد 90 3:32
سلام خواهری .درست میگی .این برنامه ی ماه عسل کلا آدمو متحول میکنه اما من خودمو میگم بلافاصله که سرم گرم میشه به خوردن دیگه تحولم میره پیه کارش. افسوس که این حالتهای خوب دووم زیادی ندارن.