آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

درگیری های من و پسری

1390/5/16 13:45
نویسنده : مامان نسترن
850 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوب

سلام . خسته نباشی و خسته نباشم

واخ واخ واخ

مدتیه باهم سر تلویزیون دیدن در گیری داریم.

niniweblog.com

تازه رفتم بحر فیلم که یهویی یا تلویزون خاموش می کنی یا کانال عوض می کنی

تا به خودم می جنبم کار از کار گذشته و قسمت حساس فیلمو از دست دادم

حالا چی

فکر کن

توی آشپزخونه اموniniweblog.com

یه حواسم به غذاست یه فکرم سمت شما که کجایی و چیکار میکنی یه سرمم گرمه صدای فیلمه

ماشالاه به من , نه

درآن حاضر چندتا کار می کنم

شما میای و یهویی

niniweblog.com

دگمه پاور رو میزنی و خودتم میخکوب میشی که آوا

یعنی صداچراقطع شد؟!!

یادته اونصحنه تغییر دکوراسیون خونه رو که واست عکسشو گذاشتم.

خیالم راحت شد که با حصار دور تلویزون دیگه دستت کوتاه شده و نمی تونی فضولی که نه کنجکاوی کنی.

حالا می دونی چیکار می کنی؟

یاد گرفتی با زحمت میری روی میز جلوی تلویزون میشینی

یا میزا رو با قدرت بازوت میکشی عقب

خدای من

کنجکاوی و وروجکی تا چه حد

والاه بلاه اونقدر پسرکم توی این دنیا درآینده باید بچرخی و بالا پایین بری که حدی نداره.

من اگه جای تو بودم الان استراحت می کردم.niniweblog.com

 

می خوردم و بعدشم جلوی تلویزیون لالا می کردم.

یه مامان داشتم که به موقع غذامو میداد,niniweblog.com

پوشکمو عوض می کردniniweblog.com

من دیگه غصه اینو نداشتم که وای الان افطار میشه غذام حاضر نیست

وای لباسارو نشوستم

niniweblog.com

وای چرا همسری دیر کرد

وای چرا این خانومه این جوری نیگام کرد

وای چرا من این قدر چاقمniniweblog.com

راستی چرا مامانت اینقدر چاق شده و شما گل پسرش اینقد چوچولوموندی

niniweblog.comخوشبحالت پسرم کاش همیشه بچه می موندیم .

 

بچگیتو بکن گلم اینقدرم نق نزن به مامانniniweblog.com

قول بده باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان قندعسل
16 مرداد 90 14:06
افرین به مامان ناقلا
مامان پارسا جون
16 مرداد 90 15:19
شیطونی های این جیگلی ها خیلی بامزست فقط خدا به همه ی مامانا صبر بده
خاله نسرین
17 مرداد 90 13:10
وای خاله قربونت بشه الهی. فکر کنم باز یه خورده مامانی جوش آورده .باز اذیت کردی. گل پسری تو خیلی مقصر نیستی تقصیر این زندگی بی نشاط ماست که همه رو بیحوصله کرده . حالا شمام کوتاه بیا دیگه بذار مامان جون TVببینه.آفرین
مامان ماهان
18 مرداد 90 15:27
ای ناقلا دیگه کاری نمونده که مامانی نکنه خیلی شیطونی عزیزم