آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه سن داره

مامان از کودکی هام بگو

مامان مثلا هنرمند

1390/4/21 15:44
نویسنده : مامان نسترن
1,843 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسری خیلی وقته دلم می خواست عکساتو طراحی کنم. اما هنوز فرصت نشده که بابایی واسم فتوشاپ و کریل و نرم افزارای طراحی رو نصب کنه.

من عاشق این جور کارای کامپیوتریم.

خیلی وقت پیش یه نرم افزار طراحی آلبوم دیجیتالی رو بابایی بهم نشون داد که یکمی روش کار کردم تونستم عکساتو واست به صورت فیلم وآلبوم دیجیتالی درست کنم. بد نشد همه تعریف کردن.

فعلا دو تا از عکساتو به ابتدایی ترین شکل با سایتی که پایین آدرسشو نوشتم طراحی کردم.

دیگه شرمنده ام که امکاناتم محدوده آقایی گل.

در ضمن اینم آدرس سایت:

http://www.frametoy.com

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان آوانازنازی
22 تیر 90 0:53
سلام مامان نسترن جون اول از همه می خواستم بخاطرزحمتی که اون روز بهت دادم تشکر کنم بعدشم بگم واقعاهمون طور که گفتی بایدهمین کارو بکنیم عزیزم چون بجز این کارعمرمون رو هدر دادیم
نازنین نرگس نفس مامان
22 تیر 90 0:58
خسته نباشی مامان هنرمند قشنگ بودن
نازنین نرگس نفس مامان
22 تیر 90 1:01
گلها واسه مامان امیر علی بوس ها واسه پسملی
مریم مامان درسا
22 تیر 90 2:23
سلام خوبی آرین جونم؟ بوسسس
مامان اوانازنازی
22 تیر 90 3:14
سلام نسترن جون هرکارکردم نتونستم عکس تووبلاگ دخترم بذارم اگه امکان داره یکباردیگه موبه مو طریقه عکس درج کردن روبرام بنویس،ممنون
گیلدا
22 تیر 90 8:28
سلام.خوبی؟امیدوارم موفق باشی و پسر گلی پرورش بدی. عکسهای النا رو گذاشتم دوست داشتی بیا ببین.
مامان محمدرضا (هدی )
22 تیر 90 11:27
چه عکسای قشنگی دست مامان جون درد نکنه آرین جون می بوسمت
مامانی کسرا
22 تیر 90 11:58
چه فرمای قشنگی!!!!
نسترن
22 تیر 90 13:11
سلام عسل خاله خوبی فدات شم؟ دلم برات یه ذره شده بود... خیلی دوستت دارمممممممممممممممم
mamane amir ali
22 تیر 90 14:39
afarin be in mamane honarman.va mersi az moarefi saitet.ama man natoonestam nashod chera? mersi be ma sar mizani.
مامنه سارینا
22 تیر 90 18:59
گل پسر نازی داری خدا واست نگهش داره منم یه کوچولو دارم که ساریناس بیا بهمون سر بزن راستی ننوشتی که ÷سرت چند سالشه اون دستور غذای خوبی بود بهره بردم بازم داشتی بنویس مرسی بای
مامان فرشته
22 تیر 90 19:22
ببخشید مگه به هنرمندی دوست جون ما شک داشتی ؟ خیلی قشنگ شده دستت درد نکنه
مامان ماهان
23 تیر 90 0:48
به به دستت درد نکنه عالی شده
مامان رها
23 تیر 90 10:16
عزیزم خیلی عکسای نازی شده دستت درد نکنه راستی نسترن جون یه گله ما که اینقدر شما رو دوست داریم بهتون سر میزنیم ،چرا شما حتی افتخار ندادید تا حالا مارو لینک کنید؟
مامان پارسا جون
23 تیر 90 16:58
آفرین خیلی قشنگ شدن
سيدمهدي
27 تیر 90 0:54
با عرض سلام. در پي هشدار به شما دوست عزيز .خواهشمند است به وبلاگ من سريعا تشريف بياريد كه انشالله شاهد كامنتهاي جعلي از طرف من نباشيد