آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

فراموشی مامان

1390/4/15 14:19
نویسنده : مامان نسترن
853 بازدید
اشتراک گذاری

نمی دونم چه طور فراموش کردم؟

راستش پسر گلم دیروز باهمدیگه رفتیم خونه مامان بزرگم که چشاشونو چند روزیه عمل کردن.

شب  قرار بود بابایی از محل کارش که اومد بیاد دنبالمون.

خاله جونام بودن.

بابایی که اومد

niniweblog.com

همه تعجب کردن , آخه یه جعبه کیک خوشگل دستش بود. منم که اصلا انگار آلزایمر گرفتم , خاله جون پرسید به چه مناسبته ؟ منم گفتم حتما واسه روز عید دیگه !!!!!

باباییم اصلا حرفی نزد و کیکو بریدمو خوردیمو

niniweblog.com

راهی خونه هامون شدیم.

توی راه بابایی گفت شام بریم بیرون.

گفتم نه بابا کلی امروز خرج کردیم.

بابایی گفت فدای سرت. سالگرد ازدواجمونه.

niniweblog.com

 

وای

آی

اوه

نه

داشتم منفجر میشدم . آخه چطوری ؟

راستش گلم سالگرد ازدواج منو بابایی روز تولد مولا علیه. اما به خورشیدی میشه 15 تیر.منم که کلا مدتیه بی خیال تقویمو روز شمار شدم.

خلاصه که گفتم خب چرا پس اونجا که همه پرسیدن حرفی نزدی .

 گفت نخواستم ریا بشه. خلوص نیت لازمه. قربت الله

قربون این همه نزاکتو اخلاص و صداقت و شرم وحیا و ........................

niniweblog.com

همسری گل ممنونم

پسری جونم اینم از مامان فراموشکارت

 

زمستون ٨٩. شاندیز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

محمد گیان
15 تیر 90 15:36
سلام خاله نسترن مبارکه انشالله که 120 سال با عشق به هم زندگی کنین تبریک میگم عکستون هم خیلی قشنگه
نسترن
15 تیر 90 15:54
سلام. سالگرد ازدواجتون مباااااارک...اشکال نداره آدم گاهی یادش میره مشغله زیاده دیگه... دوستتون دارم.عشق خاله رو هم ببوسین
مریم مامان درسا
15 تیر 90 18:20
سلام عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارکه ...ایشالا سال های سال در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنید ،از این که یادت رفت ناراحت نباش ،آخه تو یه دلیل محکم برای فراموشی و نرسیدن به کارات داری اونم آرین جونه... من چی بگم که علی روز تولدمم مامانم یادش میندازه تا من عبانی نشم... هههههه
بابای زهرا کوچولو
15 تیر 90 18:22
سلام.انشالله همیشه در کنار هم سالم و سرحال خوش بگذرونید
مامان آنیسا
15 تیر 90 22:15
سلام عزیزم تبریکات صمیمانه ما رو از راه دور بپذیرید امیدوارم همیشه در کنار هم شاد وخوشبخت باشید آرین ناز منو محححححححکم ببوس
سهیلا
15 تیر 90 22:56
سلام عزیز حالت چطوره ؟ ممنون که اینقدر به من لطف داری میگم از بس حواست به آرین جونه که سالگرد ازدواج تون هم یادت رفته ولی در هر صورت مبارک باشه ان شاءالله همیشه همینطوری کنار هم سلامت و خوش و خرم باشید و توی زندگیتون غم نبینید . درضمن قالب جدید مبارک خیلی خیلی زیباست واقعاً عالیه فقط کدهای بعضی قسمتها رو خودت اصلاح کنی بهتر میشه می بوسمت آرین جون بوس بوس بوس
گیلدا
16 تیر 90 10:31
سلام.معلومه دیگه با آقا آرین همه چیز فراموش میشه.
مامان فرشته
16 تیر 90 15:25
سلاممممممم نسترن جونم خوبی ؟ مبارکههههههههههههه ان شاا... 120 سال همینجور عاشقانه با هم باشین وای چه مامان ناز و خوشگلی هستی فهمیدم آرین جون چرا اینهمه جیگره نسترن جون منم دیشب تولد همسری رو یادم رفته بود همش فکر می کردم دیروز 14 تیره خیلی ضایع شدم
آوين
16 تیر 90 16:11
سلام نسترن جون سالگرد ازدواجتون مبارك
مامان ثنا
16 تیر 90 16:12
سلام عزیزم. سالگرد ازدواجتون مبارک و ایشالا 1000 سال با هم خوش و خرم زندگی کنید
سونیا
17 تیر 90 0:20
سلام خانومی بابت تاخیر عذر میخوام خیلی سرم مشغوله .. ما هم دیرا دیر سالگرد ازدواجتون و تبریک میگیم البته من همیشه یادمه و شوشوی ما فراموش میکنه .. پسملت خیلی ناااااااااااااااااااااااااااااااز شده از طرف من و حنانه ببوسش
سيدمهدي
18 تیر 90 4:00
_%%%%% ____________%%%%%% _____________%%%% _____________%%% _____________%%% _____________%%% _____________%%% _____________%%% _____________%%% _____________%%% _____________%%%__%% _____________%%%__%__% _____________%%%___%__% _____________%%%___%___% _____________%%%___%___% ______%%____%%%__%____% _____%__%_%%%%%%____% ______%___%%_____%____% ______%____%%%%%____% ________%___________%% _________%_________%% _________%%_______%% ________%%_________%%% _______%%___________%%% ______%%____آپم_______%%% _____%%________________%% _____%%________________%% _____%%%_______________%% ______%%______________%%% _______%%%____________%% _________%%%%________%% پاشو بيا ديگه بخدا راست ميگم آپم
مامان رها
18 تیر 90 12:44
سلام گلم مبارک نسترن جون سالگرد ازدواجتون الهی صد سال با همسرت و آرین جون خوش و خرم باشین عزیزم غصه نخور آخه این بچه ها نمیزارن واسه آدم حواس بمونه من هم سال گذشته سالگرد ازدواجمون یادم رفت خوشبختانه همسری هم یادش رفته بود والا خیلی شرمنده میشدم
سيدمهدي
18 تیر 90 16:09
سلام. خواهري عزيز مرسي كه اومديد .منم حتما هر روز بهتون سر ميزنم .
مامان ماهان
18 تیر 90 23:12
سلام نسترن جونم سالگرد ازدواجتون مبارکههههههه الهی 120 سال کنار هم باشین به به چه دوست جون نازی دارم من بوووووووووس
مامان پارسا جون
19 تیر 90 17:54
مبارک باشه نسترن جون همیشه شاد و خوشبخت باشید ولی سال دیگه یادت نره ها خیلی سه کردی