آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

رنگارنگ

1390/4/8 13:58
نویسنده : مامان نسترن
1,531 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان و سه چرخه جدیدش وپارک رفتنای بعداز ظهری

 

بهترین سرگرمی پسر گلم

آب بازی . روشی برای غذا خوردن تو عزیز دل و انجام کارای آشپزخونه مامانی

بگرد و پیداش کن

ببینم می تونی خودتو توی این اتاق شلوغ پیدا کنی آقای من

 

 

 رشته مورد علاقه مامان

دوچرخه سواری. از بچگی عاشق این رشته بودم. دلم می خواد توام لااقل یه رشته ورزشی دلخواهتو ادامه بدی. شطرنج دوچرخه سواری. هرچی که خودت علاقه داشته باشی مامانی

 

شرمنده این عکس رو گذاشتم

آخه گل پسرم خیلی زود یاد گرفته که وقتی پی پی داره خودش بدو بره جلوی در دستشویی وایسته.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ماهان
8 تیر 90 17:25
ای جونم چه چرخ خوشگلی داری دست مامان و بابا درد نکنه چقدر اتاقت خوشگل شده عزیزم آفرین عزیزم زود زود دستشویتو بگو تا از دست پوشک راحت بشی عکساش خیلی خوشگل شده
مامان فرشته
10 تیر 90 19:33
قربونت برم عزیز دل خاله من عاشق عکس هایی هستم که آرین جونم تو ظرفشویی نشسته بوسسسسسسسس