آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

شعرهای مورد علاقه کودکی من وتو وبابایی

1390/3/28 9:50
نویسنده : مامان نسترن
3,183 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.com

هر وقت می خوای لالا کنی, دیگه عادت کردی که حتما واست لالایی بخونم تا خوابت ببره.

منم چند تا شعر از دوران مهدکودک خودم توی ذهنم بود که همونا رو مرتب واست می خونم.

چه موقع خواب چه زمان بازی کردن باهم

پسر گلم واست می نویسم تا توام واسه نی نی گل خودت بخونی:

 

 

niniweblog.com

 

کف دستتو بیار .

افرین حالا با انگشت اونو لمس می کنم. توام دیگه یاد گرفتی  لیلی حوضک بازی رو

لی لی لی لی حوضک ٬جو جو اومد آب بخوره افتاد تو حوضک
یکی گفت بریم دزدی٬یکی گفت چی بدزدیم٬ یکی گفت تشت طلا٬یکی گفت واااای جواب خدا رو کی میده٬یکی گفت من من کله گنده٬من من کله گنده

 

 

شعر مورد علاقه تو زمان خوابیدن
 
عروسک قشنگ من قرمز پوشیده٬ تورختخواب مخمل آبیش خوابیده٬یه روز مامان رفته بازار اونو خریده٬ قشنگ تر از عروسکم هیچکس ندیده٬عروسک من ٬چشماتو وا کن٬وقتی که شب شد٬اون وقت لالا کن٬حالا بریم توی حیاط با من بازی کن٬توپ بازی و شن بازی و طناب بازی کن
 
 
 
 
 
 
خرگوش من چه نازه گوشاش چقد درازه
مثل بخاریگرمه چه خوشگل و چه نرمه
دستاشو پیش میاره به روی هم میزاره
میخوره برگ کاهو میپره مثل آهو
 
 
 
 
تاپ تاپ خمیر٬  شیشه پر پنیر٬  دست کی بالا  دست امیر علی
 
 
 
niniweblog.comاین شعر یادگار پسر خاله گلمه که همیشه خاله جونم واسش می خوند.
الان واسه ادامه تحصیل رفته انگلیس .دلم واسش تنگ شده.
یاشا جان موفق باشی
 
ای زنبور طلایی٬نیش میزنی بلایی٬زمستونا خوابیدی٬خواب بهارودیدی٬پاشو پاشو بهاره گل واشده دوباره
 
 
 
 
توپولویم توپولو ٬صورتم مثل هلو٬چشم و ابروم سیاهه٬قد و بالام کوتاهه٬ مامان خوبی دارم٬ میشینه توی خونه٬میدوزه دونه دونه٬کت و شلوار منو٬پیرهن چین دار منو٬میپوشم خوشگل میشم مثل یه دسته گل میشم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان حسین
28 خرداد 90 15:15
سلام حسین هم از بس شعر عروسک قشنگ من قرمز پوشیده و توپولوم توپولو را براش می خوندم حالا حفظه.
مامان ماهان
28 خرداد 90 15:31
چه شعرای قشنگی
مادر
28 خرداد 90 16:32
سلام عزیزم... خوبی خانومی؟ چه شعر های قشنگی!!! خیلی خوشم اومد... مرسی از لطفت
مامان بردیا عسل بابا
29 خرداد 90 2:29
چه شعرای قشنگی یاد بچه گی های خودم افتادم عزیزم روز بابای مهربونت مبارک
نسترن
29 خرداد 90 12:29
سلام. وااای چه وبلاگ شاد و قشنگی داره پسر نازتون. مرسی که بهم سر زدین. من با اجازتون وبلاگتون رو لینک میکنم. خوشحال میشم منم توی لینکاتون باشم پسر گلتونو ببوسید.