آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

مامان از کودکی هام بگو

اولین سال تولد همراه با تب فراون

1390/2/23 15:41
نویسنده : مامان نسترن
1,238 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم ماجرای شب تولدت رو واست گفتم و اینکه یه شب مونده به تولدت همه برنامه های من نقش برآب شد.

با اینکه حدودا دو ماهی از اون تاریخ گذشته, با شرمندگی تموم می خوام چند تا از عکساتو واسه یادگاری بذارم.

الهی هیچ وقت ناخوش احوال نشی گلم.

خودت که عکساتو ببینی می تونی حال و روزتو در اون شب حدس بزنی.

دیشب که خاله جونا خونه ما بودن این عکسارو از روی فلش خاله جون ریختم توی کامپیوتر تا عزیز مامان نگه چرا ازاولین تولدم عکس ندارم.

بدونکه دلم نیومد با دیدن عکسا ناراحتت کنم.

 

 

چشمات خبر از تب بالای تو داره.

قربونت بشم که کلی بی قراری کردی

هدیه خاله جون و دخترخاله صدف و پسرخاله سپهر.

 

هنوز که هنوزه نتونستی وزن از دست رفتتو جبران کنی.

دوروز پیش که رفتیم مرکز بهداشت.

وزنت کردم ٩ کیلو ٥٠٠ بودی. حدودا ٤٠٠ گرم کم داری.

اما دکترت می گه وزنت خوبه. جای نگرانی نیست.

دخترخاله من که پزشکه میگه : دکترا خیلی اعتقاد به این نمودارا ندارن. چون بر اساس کشورهای دیگه ثبت شده که از لحاظ تغذیه وشرایط آّب وهوایی با ما فرق دارن.

ومن نباید خودمو درگیر کنم.

راستش همین طوره هر دکتر اطفالی که بردمت که بهترینشون در مشهد دکتر احمدشاه فرحت.

اصلا توجهی به این نمودار نکرد. وگفت بچه ها با هم فرق دارن واصلا نباید مقایسه کنم.

خلاصه که خیلی بهت می رسم . اما بعضی روزا اشتها داری, بعضی روزاهم نه.

روزشماری می کنم بزرگ بشی و منو از این همه نگرانی دربیاری.

دوستت دارم آقای من

کوچول موچولوی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان قندعسل
23 اردیبهشت 90 18:08
اخی...خاله به قربون چشای خمارتتولدت مبارک عزیزم ارین جون خوب غذا بخور تا مامان جون از اینهمه نگرانی دراد
مامان محمدمعین
23 اردیبهشت 90 19:42
سلام عزیز آخییییییییییی چیگر خاله چرا اینقدر لاغر و بی حال شده ؟ ولی خیلی نگران نباش چون مثل اینکه یه ویروس جدیدیه . در هر صورت تولدش مبارک باشه ایشاللا صد و بیست سال زنده باشه زیر سایه بابا و مامان. نسترن جون یه سوالی هم دارم عکسای آرین جونو با چی آپلود می کنی چون تا حالا سه بار کل عکسای محمدمعین معین حذف شده و حسابی حالمونو گرفته
مامان ماهان
23 اردیبهشت 90 21:11
الهی قربونش برم
مامان فرشته
24 اردیبهشت 90 1:41
سلام عزیز دلم خوبین ؟ الهی خاله قربون چشمای بی حالت بره نفسم الهی هیچ وقت دیگه مریض نشی نازنینم تولدت دوباره مبارکه ان شاا... 120 ساله بشی گلم بوسسسسس
haleh
25 اردیبهشت 90 2:32
امیدوارم اصلا هیچ کس مریض نشه مخصوصا بجه ها ...انشاءا که الان این عزیز ما بهتر و بهتر شده و دیگه کسالتی نداشته باشه ، هیج وقت
نازنین نرگس نفس مامان
29 اردیبهشت 90 3:00
الهی دیگه هیچ وقت مریض نشه